برترین گوشی‌های دوربین‌دار دنیا + معرفی و عکس

فروردین ۱۴۰۳

،در این گزارش به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند دوربین‌دار می‌پردازیم.

گوشی Xperia Z1 دارای دورربین ۲۰/۷ مگاپیکسلی است که وضوح تصویر عکس به ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل می‌رسد. از سوی دیگر می‌توان تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ثبت کرد. همچنین هنگام فیلمبرداری قابلیت لرزشگیر سبب می‌شود که تصاویر با کیفیتی گرفته شود و می‌توان کیفیت تصاویر را هنگام فیلمبرداری به شکل دستی تنظیم کرد.

از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به زوم لمسی، تشخیص صورت و امکان عکسبرداری پانوراما اشاره کرد.

دوربین ثانویه هم دو مگاپیکسلی است و می‌توان با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با استفاده از این دوربین فیلمبرداری کرد.

دوربین اصلی این گوشی دارای لنز G Lens است که ابزارهای بسیاری را برای تنظیم دوربین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Galaxy S4 یکی از بهترین گوشی‌های دوربین‌دار دنیاست. دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۴۱۲۸×۳۰۹۶ پیکسل ثبت کند.

دوربین از دو فلش LED برخوردار است و می‌توان همزمان با آن ویدیو با کیفیت HD و عکس گرفت. دوربین این گوشی همچنین قابلیت تشخیص صورت و لبخند را دارد و از لرزشگیر برخوردار است.

امکان فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و نیز استفاده از دو دوربین برای فیلمبرداری همزمان از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

دوربین ثانویه هم در گوشی Galaxy S4 دو مگاپیکسلی است و امکان ضبط ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد.

البته نمایشگر پنج اینچی با وضوح Super AMOLED و دو پردازنده چهار هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX 544MP3 در کیفیت این گوشی بی‌تاثیر نیست.

Galaxy S4 Zoom اساسا به نظر می‌رسد که دوربین است تا یک گوشی. طراحی این گوشی با سایر گوشی‌های هوشمند متفاوت است. در بخش پشتی آن لنز قرار گرفته که قابلیت باز شدن دارد.

دوربین این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است و از فلش زنون بهره می‌برد و اندازه حسگر آن ۱/۲ اینچ است. از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به زوم لمسی، امکان تشخیص صورت و لبخند، زوم ۱۰ برابر و عکاسی پانوراما اشاره کرد.

امکان ضبط ویدیو با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل در این گوشی وجود دارد و دوربین ثانویه ۱/۹ مگاپیکسلی است.

صفحه نمایش این گوشی ۴/۳ اینچی است، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱/۵ گیگابایت RAM دارد و از پردازنده دوهسته‌ای۱/۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد.

اما Lumia 1020 اولین گوشی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی و مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون است.

این گوشی به لنز کارل زایس مجهز شده و از تثبیت کننده نوری، زوم دستی و خودکار، فلش زنون و LED بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی می‌توان به پشتیبانی از فناوری PureView، قابلیت تشخیص صورت و امکان ضبط ویدیو با دو دوربین به شکل همزمان اشاره کرد.

با دوربین این گوشی می‌توان تصاویری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کرد، همچنین می‌توان در حین فیلمبرداری چهار برابر زوم کرد بدون اینکه از کیفیت فیلم کاسته شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۴/۵ اینچی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز فون اشاره کرد./ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.