برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز

۰۹اردیبهشت،

تشدید فرماندار ساوجبلاغ از تشدید برخورد با عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز در ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش Consbank، علی حدادی در جلسه ستاد ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان اظهار داشت: یکی از معضلات این شهرستان وجود متخلفانی در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز است. حدادی اذعان کرد: طی سال‌های قبل برنامه‌های جامعی به منظور برخورد با عوامل ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ساوجبلاغ انجام شده است.

این مسئول افزود: متأسفانه این اشخاص بدون توجه به استانداردهای ساخت و ساز و عدم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد ساختمان‌هایی را می‌سازند که از ایمنی لازم برخوردار نیستند. وی افزود: این مهم نه تنها برای ساکنان این گونه منازل مشکل ساز است بلکه عواقب جبران ناپذیری را نیز به همراه خواهد داشت.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: تلاش می‌شود تا روند این گونه ساخت و سازها در ساوجبلاغ از بین برود لذا با تشدید برخورد با عوامل این ساخت و سازها سعی در از بین بردن این معضل داریم. حدادی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدها ممنوعیت قانونی دارد.

وی افزود: در این راستا با اشخاصی که از امکانات دولتی به نفع و یا علیه کاندیداهای انتخاباتی استفاده کنند برخورد می‌شود. حدادی گفت: اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان که در انتخابات این دوره خود را نامزد کرده‌اند، باید امکانات دولتی در اختیار خود را تحویل دهند.

وی افزود: تایید صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی با حساسیت پیگیری می‌شود تا از حضور اشخاص متخلف در این دوره از انتخابات جلوگیری شود. حدادی گفت: اعضای شوراهای اسلامی به عنوان منتخبان مردم باید از حواشی و فعالیت‌های متخلفانه و غیر قانونی بپرهیزند.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.