برخورد متفاوت مردم با کتاب ۲۷هزار تومانی و ۱۸هزارتومانی دو استاد

مهر گزارش داد: کتاب ۷۶۱ صفحه‌ای «با چراغ و آیینه» (در جستجوی ریشه‌های تحول شعر معاصر ایران) نوشته محمدرضا شفیعی کدکنی که تنها ۲۵ روز است از زیر چاپ درآمده به دلیل استقبال گسترده از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تجدید چاپ شد. تمامی هزار و ۲۰۰ نسخه چاپ شده از این کتاب در نمایشگاه به فروش رفته و مسئولان انتشارات سخن در حال انتقال نسخه‌های چاپ‌های دوم و حتی سوم این کتاب ۲۷ هزار تومانی به نمایشگاه هستند.

دیگر کتاب استاد شفیعی کدکنی «حالات و مقامات میم.امید» هم که در ۲۶۴ صفحه در قطع رقعی و با بهای ۷۵۰۰ تومان منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شد به چاپ دوم رسیده است. پیش بینی می‌شود چاپ سوم این کتاب هم در نمایشگاه عرضه شود.

سومین کتاب پرفروش انتشارات سخن «سبک شناسی» نوشته محمود فتوحی است که در شش روز گذشته حدود ۴۵۰ نسخه از آن‌ فروش رفته در این میان کتاب‌های مهدی الهی قمشه‌ای هم با استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه روبرو شده و تا کنون ۷۰۰ نسخه از کتاب «در صحبت قرآن» او در غرفه سخن فروش رفته است.(این کتاب با قیمت ۱۸٫۵۰۰ تومان منتشر شده است)

همچنین ۹۰ نسخه از دوره ۸ جلدی از چاپ هفتم «فرهنگ بزرگ سخن» به سرپرستی دکتر حسن انوری به فروش رفته است.

ساکنان تهران که به هر دلیل فرصت حضور در نمایشگاه کتاب را ندارند، برای تهیه این کتاب ها(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافیست با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.