برخی با نگاه‌های ظاهری طرح حجاب در دانشگاه آزاد را رد می‌کنند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با بیان اینکه برخی با نگاه‌های ظاهری طرح حجاب در دانشگاه آزاد را رد کرده و با آن مقابله می‌کنند، گفت: این طرح نتیجه تلاش کارگروهی متشکل از برخی اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی، اساتید و کارشناسان است.

علی قدمیاری مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر این مسئله که حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی است و باید با راهکارهای فرهنگی در دانشگاه پیگیری شود، اظهارداشت: طرح عدم دخالت حراست دانشگاه در مقوله حجاب دانشجویان، بر اساس کار کارشناسی شده و بر پایه نظرسنجی از دانشجویان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح نتیجه تلاش کارگروهی متشکل از برخی اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی، اساتید و کارشناسان است که نه تنها بر روی مقوله حجاب و عفاف، بلکه تمامی فعالیت‌ها و کارهای فرهنگی دانشگاه را پیگیری و برنامه‌ریزی می‌کنند.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با توجه به اینکه در این سال‌ها که بحث حجاب که به حراست سپرده شده بود بازتاب خوبی نداشت، تصریح کرد: آقای میرزاده با تشخیص اینکه حجاب یک مقوله فرهنگی است و با توجه به اینکه نیمی از دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد را دختران تشکیل می‌دهند، چنین طرحی را ابلاغ کرد.

قدمیاری خاطرنشان کرد: برخی با نگاه‌های ظاهری این طرح را رد کرده و با آن مقابله می‌کنند در حالی که این طرح هیچ مغایرت قانونی ندارد 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.