برخی مدارس استان قزوین غیرحضوری شد / باز هم پای آلودگی هوا در میان است

آلودگی هوا موجب غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان های البرز و آبیک استان قزوین طی نوبت های صبح و بعدازظهر فردا /دوشنبه/ شد.

برخی مدارس استان قزوین غیرحضوری شد / باز هم پای آلودگی هوا در میان است

به گزارش ممتاز نیوز، علیرضا عباسی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: متاسفانه آلودگی هوا، به خصوص در شهرهای صنعتی و پرتردد طی یک هفته گذشته باعث تعطیلی مدارس و برگزاری غیرحضوری مدارس برخی از شهرستان های این استان شد.

وی ادامه داد: با توجه به سکون هوا و ادامه آلودگی ها، براساس براساس مصوبه نشست کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان تا این لحظه تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان های آلبرز و آبیک غیرحضوری بوده اما عوامل اجرایی مدارس برای پاسخگویی اولیا و دانش آموزان در محل کار خود حاضر خواهند بود.

عباسی خاطرنشان کرد: البته به دلیل پایداری جو و افزایش میزان آلاینده ها به شهروندان، به ویژه گروه های حساس نظیر کودکان، نوجوانان و افراد سالخورده توصیه می شود تا از تردد در سطح شهرها خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص تعطیلی مدارس سایر شهرستان های استان، یادآور شد: در صورت تصمیم برای غیرحضوری شدن نواحی دیگر آموزشی استان موارد در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.