بررسی ماندگاری عاشورا در صدای آشنا

۱۳م دیماه ،

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ “زائر آسمانی” به چرایی برگزاری مراسم اربعین برای حضرت امام حسین علیه السلام می پردازد. 
تحلیلی بر فضیلت قرائت زیارت اربعین در روز اربعین، بخش دیگری از این ویژه برنامه خواهد بود. 
حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباس خاکساری نوری، کارشناس این ویژه برنامه است. 
فرزانه ردایی سردبیر، نویسنده و محقق، فروغ وزیری زاده تهیه کننده، راضیه طالب زاده گوینده، و محسن بهرامی راوی، در این ویژه برنامه با شما همراه می باشند. 
“زائر آسمانی” را روز پنجشنبه چهاردهم دی ساعت ۰۶:۱۵ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۲:۴۵ به وقت گرینویچ از آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید. 
“ثار” در قالب نمایش، گفت و گوی خیالی عناصر اربعه (آب، باد، خاک و آتش) را، در واقعه عاشورا، به تصوی می کشد. 
امیر خلیلی سردبیر، بازیگر و کارگردان، ناهید گودرزی تهیه کننده، کامیار محبی، سمیرا داورفر، مهدی مهدی قلی و سیاوش چراغی پور دیگر بازیگران، در این ویژه برنامه همراه شما می باشند. 
“ثار” پنجشنبه چهاردهم دی کاری از گروه فرهنگ و تمدن، ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۷:۳۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید. 
“کاروان عشق” ضمن بررسی رمز ماندگاری عاشورا، به زیارت اربعین و شرح آن می پردازد. 
بررسی دلایل برگزاری مراسم اربعین برای امام حسین (ع)، گذری بر روایت جابربن عبدا… انصاری اولین زائرکربلا از زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین، و … از دیگر بخش های این ویژه برنامه است. 
حجت الاسلام و المسلمین هادی اتابکی کارشناس این ویژه برنامه است.
زهرا تقی ملا گوینده، سردبیر و نویسنده، سید محمدجواد هاشمی نیا تهیه کننده، پیمان قریب پناه راوی، در این ویژه برنامه با شما همراه می باشند. 
“کاروان عشق” را روز پنجشنبه چهاردهم دی ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۸:۰۰ به وقت گرینویچ از کانال آمریکای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید. 
“صد کاروان دل” با نگاهی به واقعه عاشورا، به بررسی نقش پیام آوران این واقعه و انتقال پیام آن می پردازد. 
این ویژه برنامه به دور از تعصب و خرافه گرایی و با هدف روشنگری و پیام رسانی، به تشریح واقعه کربلا خواهد پرداخت. 
دکتر مانی جعفرزاده و محمدجواد ادبی کارشناسان این ویژه برنامه اند. 
مریم یوسفی پور سردبیر و نویسنده، مرضیه طبرستانی تهیه کننده، و زهرا تقی ملا و پیمان قریب پناه گویندگان، در این ویژه برنامه با شما همراه می باشند. 
گفتنی است؛ “صد کاروان دل” را روز پنجشنبه چهاردهم دی ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۱۸:۳۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.