بررسی اقدامات وزارت صمت برای تنظیم بازار در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی اقدامات وزارت صمت برای تنظیم بازار در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که مجلس با دقت و حساسیت اقدامات وزارت خانه های اقتصادی برای تنظیم بازار و تامین ارزاق را بررسی می کند.

بررسی اقدامات وزارت صمت برای تنظیم بازار در کمیسیون اقتصادی

به گزارش ممتاز نیوز، غلامرضا مرحبا در توضیح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: این جلسه با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برای بررسی اقدامات وزرات صمت جهت تنظیم بازار تشکیل شد.

وی با بیان اینکه وزیر صمت درباره بازارهای کشور به ارائه توضیحاتی پرداخت، افزود: طبق قانون انتزاع تولیدات و تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و تنظیم بقیه بازارها با وزارت صمت است.

مرحبا افزود: در این جلسه توضیحاتی درباره کاهش قیمت خرده فروشی موادی مانند فولاد و میلگرد مطرح شد که با توجه به عدم اقناع نمایندگان، قرار شد سال آینده سلسله نشست هایی برای بررسی و راستی آزمایی وضعیت بازار، فاصله قیمت در کارخانه تا خرده فروشی و موارد مرتبط دیگر تشکیل شود.

وی در پایان تاکید کرد که مجلس با دقت و حساسیت اقدامات وزارت خانه های اقتصادی برای تنظیم بازار و تامین ارزاق چه برای مردم و چه تولید کننده را بررسی می کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.