بررسی راهکارهای در آمدزایی باشگاه‌های ورزشی در کمیسیون اصل ۴۴

حمید رضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر ، در باره مصوبات آخرین جلسه کمیسیون کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی اظهار داشت: کلیات طرح خصوصی سازی باشگاه های ورزشی در کمیسیون ویژه به تصویب رسیده است که شامل همه رشته های  ورزش حرفه ای است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جزئیات این طرح به صورت خاص راهکارهای در آمد زایی باشگاه های خصوصی را نیز بررسی می کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی افزود: رئیس سازمان خصوصی سازی نیز با حضور در کمیسیون گزارشی از آخرین وضعیت خصوصی سازی در کشور ارائه داد، که وزیر اقتصاد به دلیل مشغله کاری نتوانست در کمیسیون حضور یابد بنابراین مقرر شد با حضور وزیر اقتصاد آمارهای دقیق تری را در این بخش ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه خط‌ مشی کمیسیون نیز مورد بحث قرار گرفته و به تصویب رسید که بر اساس آن در حوزه نظارت، نظارت بر اجرای قوانین اصل ۴۴، قوانین مصوب در حوزه حمایت از تولید ملی و اجرای قوانین بهبود فضای کسب و کار و در حوزه تقنینی اصلاح قانون اجرای اصل ۴۴ و همسوسازی سایر قوانین با این قانون و نیز بررسی طرحهایی که در حوزه اقتصاد در شرایط کنونی دارای اولویت هستند، از محور های این خط مشی است.

به گفته وی همچنین اصلاح ساختار از جمله در صندوق توسعه ملی، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار از دیگر برنامه‌های کاری این کمیسیون خواهد بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.