بررسی ضرورت پیشرفت ایران توسط مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه زنده تلویزیونی پیشرفت ایران که شنبه شب‌ها از شبکه چهار سیما پخش می گردد در ادامه مباحث برنامه هفته جاری خود با حضور جمعی از صاحبنظران مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بحث ضرورت پیشرفت را پی می گیرد.

دفتر ارتباطات و گفتمان سازی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اعلام کرد که این برنامه زنده تلویزیونی با موضوع تکمیل مباحث جلسه قبل در ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب – ۷ بهمن ماه- از شبکه ۴ سیما پخش می گردد.

این برنامه که باهدف آشنایی جامعه با مفهوم و محتوای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تهیه شده، یکی از صدها جلسات نخبگانی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در خصوص تدوین الگو است که به زبان ساده تر برای استفاده تمامی اقشار جامعه بازسازی و برگزار خواهد شد.

گفتمان پیشرفت برای مشارکت همگانی و تشویق اقشار مختلف جامعه برای ورود به بحث و اظهار نظر پیرامون الگویی که درنظراست و تدوین مبانی اسلامی و مطابق با فرهنگ بومی ایران از دیگر موارد مورد بررسی در این برنامه خواهد بودو

در این برنامه دکتر صادق واعظ زاده رئیس شورای عالی و رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مدیریت بحث را عهده دار بوده و با همراهی دکتر هادی اکبر زاده استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و عضو شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ، دکتر محمد حسین پناهی استاد دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس اندیشکده امور اجتماعی، نیروی انسانی و جمعیت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، دکتر جواد صالحی استاد دانشگاه صنعتی شریف و عضو فرهنگستان علوم و جهان اسلام و عضو اندیشکده علم مرکز و دکتر ابطحی، استاد مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی پیرامون ضرورت پیشرفت به گفتگو خواهند نشست.

دفتر اطلاع رسانی و گفتمان سازی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برای مشارکت در بحث نظرات این برنامه شماره پیامک ۳۰۰۰۰۴۵ و یا olgou@olgou.ir را اعلام کرده است.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.