بررسی چرایی ازدواج در برنامه «بهشت دانایی»

خبرگزاری پانا: چرا باید ازدواج کنیم و الگوی مناسب برای تعیین معیارها پرسش‌هایی است که شنوندگان رادیو قرآن در برنامه «بهشت دانایی» جمعه شب، ۲۸ مهرماه پاسخ این سؤالات را خواهند شنید.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا، روابط عمومی رادیو قرآن اعلام کرد، در برنامه «بهشت دانایی» جمعه، ۲۸ مهرماه در چهار محور کارشناسی موارد مربوط به ازدواج مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در بخش اول که چرایی ازدواج مورد بحث است، معصومه طاهری، پژوهشگر قرآنی و استاد حوزه به این مساله می‌پردازد و مباحث مربوط به دلایل ازدواج را براساس آیات و روایات بیان می‌کند.

بخش اول برنامه بهشت دانایی از ساعت ۱۸ تا ۱۹ بر روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود. در بخش دوم که از ساعت ۱۹ تا ۲۰ پخش خواهد شد، فائزه مصلحی از اساتید حوزه و دانشگاه، هم کفو بودن و مصادیق آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ساعت ۲۰ تا ۲۱ نیز طاهره جان‌نثاری، استاد حوزه به الگوهای ازدواج اشاره می‌کند و در بخش پایانی که تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت، کیومرث فرح‌بخش، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با رویکرد روانشناسی به بیان روش‌های رایج در ازدواج خواهد پرداخت.

در هر بهشت دانایی، شنوندگان با چهار کتاب مرتبط با موضوع برنامه و چهار پایان‌نامه برتر در حوزه مورد بحث آشنا می‌شوند که تحقیق و معرفی پایان‌نامه‌های برتر برعهده شفیقه مافی و معرفی کتاب به همت سمیرا قنبری است.

شایان ذکر است، بهشت دانایی، کاری از گروه اندیشه رادیو قرآن است که جمعه‌شب‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به سردبیری شفیقه مافی و تهیه‌کنندگی مهدی صفری بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز از رادیو قرآن پخش می‌شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.