برنامه‌های انتخاباتی ایثارگران از اول مهر کلید می‌خورد + تدوین پیش‌نویس انتخاباتی جبهه پیروان با حضور عسگراولادی

احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: این جمعیت برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری به صورت گفتمانی وارد عمل شده است و در این راستا جلسات خود را برگزار می‌کند اما هنوز بر روی هیچ گزینه و مصداقی به توافق نرسیده است.
وی افزود: تاکید بر برنامه محوری و گفتمان انقلاب، امام و رهبری از مهمترین اولویت‌هایی است که از سوی جمعیت ایثارگران برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.
نجابت با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اسامی متعددی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است تصریح کرد: جمعیت ایثارگران از اول مهرماه به صورت مصداقی در راستای معرفی یک فرد اصلح برای انتخابات ریاست‌ جمهوری بر اساس گفتمان و چارچوب‌های موردنظرخود وارد صحنه ‌می‌شود.
همچنین دبیر جامعه اصناف و بازار گفت: پیش‌نویس انتخاباتی جبهه پیروان با حضور تمام اعضا از جمله دبیرکل جبهه پیروان در دستور کار قرار گرفته و زمانی که نظر تمام اعضا را جلب کند نهایی می‌شود.
محمد کریمی اصفهانی دبیر جامعه اسلامی اصناف و بازار درباره آخرین برنامه‌های جبهه پیروان و حزب متبوعش گفت: جامعه اصناف قطعاً مستقل از مجموعه جبهه پیروان حرکت نخواهد کرد همانطور که در گذشته نیز کاملاً در هماهنگی با جبهه قرار داشته این‌بار نیز وحدت یکپارچه را حفظ خواهیم کرد.
کریمی اصفهانی با بیان اینکه کار‌های انتخاباتی جبهه پیروان کلید خورده اما تا رسیدن به مصداق‌ها کارهای جانبی را پیش می‌بریم، گفت: افرادی برای پیگیری مسائل جانبی انتخابات مشخص شده‌اند. پیش نویس انتخاباتی، گفتمانی جبهه پیروان و همچنین بررسی نوع شعارها، اشکالات قبلی و راهکارهای آینده با حضور تمام اعضاء از جمله دبیرکل جبهه پیروان در دستور کار قرار گرفته است و زمانی که این پیش‌نویس نظر تمام اعضا را جلب کند نهایی خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور صرفاً مجری قانون است و نباید در این باره اجتهاد کند، یادآور شد: تفاهم با سایر قوا و عمل به بیانات مقام معظم رهبری به صورت اعتقادی از مهمترین شاخص‌های یک رئیس جمهور است.
کریمی اصفهانی رعایت اخلاق اسلامی و عدم تخریب دیگران برای تایید خود را از مهمترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور برشمرد و اظهار داشت: جبهه پیروان پس از بررسی تمام این شاخص‌ها مصداق‌های خود را مشخص خواهد کرد هر چند در حال حاضر افراد زیادی در این چارچوب مطرح هستند
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.