برنامه‌های شوم از پیش تعیین شده آمریکا در منطقه بر موقعیت چشمگیر ایران تاثیر گذار نیست

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: نگاه مغرضانه و برنامه‌های از پیش تعیین شده آمریکا در منطقه نه تنها بر موقعیت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران تاثیر گذار نبوده بلکه سبب شده ملت‌های دیگر نیز به سیاه بازی های آنها پی ببرند و تنها کشورهای هم‌سو با آمریکا و غرب از سیاست‌های شوم آنها حمایت می کنند.

حسین معین آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به رفتارهای دوگانه و نقض بارز حقوق بشر از سوی آمریکا، گفت: سردمداران آمریکایی با طراحی پروژهای از پیش تعیین شده به کشورهای منطقه لشگرکشی کرده و در نهایت برای فریب افکارعمومی نسبت به برنامه‌های جنگ طلبانه اش دم از حقوق بشر و برقراری صلح جهانی می‌زند و این در حالی بوده که خود بزرگترین ناقض حقوق بشردر دنیاست.

وی ادامه داد: سیاستمداران آمریکایی برای دستیابی به منافع شوم خود در منطقه و جهان شعار دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند اما در حقیقت مدافعان اصلی تروریسم هستند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه مغرضانه و برنامه‌های از پیش تعیین شده آمریکا در منطقه نه تنها بر موقعیت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران تاثیر گذار نبوده بلکه سبب شده ملت‌های دیگر نیز به سیاه بازی های آن پی ببرند و تنها کشورهای هم‌سو با آمریکا و غرب از سیاست‌های شوم آن‌ها حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.