برنامه های آموزشی با توجه به ویژگیهای شغلی کارکنان اجرا شود

۰۵م آذر ،

باید متولیان برگزاری دوره های آموزشی قبل از برگزاری دوره کارکنان را با اهداف دوره و تأثیرات مثبت آموزشها برای کارکنان آشنا سازند تا اینکه تنها با انگیزه کسب امتیاز در کلاسها شرکت نکنند.

منیره حسینی، کارشناس ارشد مدیریت آموزشی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: سازمان ها در عصر کنونی در رویارویی با تحولات اجتماعی ، علمی ، اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و تکنولوژیکی به این نتیجه رسیده اند که باید برای هماهنگی با شرایط جدید به یادگیری روی آورند . این وظیفه خطیر در سازمانها برعهده مدیریت سازمان و بخصوص واحد آموزشی است.

حسینی گفت: باید متولیان برگزاری دوره های آموزشی قبل از برگزاری دوره کارکنان را با اهداف دوره و تأثیرات مثبت آموزشها برای کارکنان آشنا سازند تا اینکه تنها با انگیزه کسب امتیاز در کلاسها شرکت نکنند.

این کارشناس ارشد مدیریت آموزشی تصریح کرد: برنامه ریزی کلاسها در ساعات مختلف قدرت انتخاب دوره آموزشی در بهترین زمان را با توجه به شرایط کاری و مشکلات خانوادگی را به کارکنان داده و انگیزه بیشتری برای حضور در کلاسها به آنها خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: با جدا ساختن کلاسها بهره مندی فراگیران از مطالب و محتوای آموزشی همچنین انگیزه شرکت در کلاسها افزایش می یابد لذا باید برنامه های آموزشی با توجه به ویژگیهای شغلی و تحصیلات کارکنان طراحی و اجرا شود./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.