برنامه های هفته بعد‌ نشست های نقشه راه الگوی پیشرفت در دانشگاه امام صادق(ع)

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام صادق، این نشست‌ ها به همت دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) و با همکاری دانشکده معارف اسلامی و مدیریت، دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی، دانشکده معارف اسلامی و حقوق، دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات، دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد و مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع) در سالن شهید صدر(ره) دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.
برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری ۵۰ نشست تخصصی صورت گرفته است؛ به طوری که با توجه به هماهنگی‌های لازم در هر هفته ۳ الی ۴ نشست برگزار خواهد شد و در آن بعد از ارائه مقالات منتخب، اساتید داور، به نقد و بررسی مقاله ارائه شده می‌پردازند. تاکنون چند نشست برگزار شده و هفته بعد هم ادامه خواهد داشت.
در نشست پنجم از این سلسله‌ نشست‌ها، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی، روز شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه با موضوع “رابطه پیشرفت و عدالت در فقه و احادیث شیعه” سخنرانی خواهد کرد. در نشست ششم نیز اصغر آقامهدوی در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ‌ماه با موضوع “مفهوم پیشرفت و بایدها و نبایدهای آن از منظر فقه امامیه” به ارائه سخن خواهد پرداخت.
هفتمین نشست در روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه با حضور مهدی ایزدی‌ با موضوع “ارکان پیشرفت اقتصادی از منظر آیات و روایات” برگزار خواهد شد. در نشست هشتم نیز دکتر مصلایی‌پور در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه با‌ موضوع “چیستی پیشرفت از منظر قرآن کریم” سخرانی خواهد کرد.

این نشست‌ها به ریاست دکتر زاهدی‌ وفا، رئیس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) و در جهت تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود. علاقه مندان می ‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان چگونگی برگزاری جلسات با شماره تلفن ۸۸۵۷۷۹۸۶ تماس حاصل کنند.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.