برپایی ۲۶ محفل انس با قرآن در مساجد جنوب تهران

یکشنبه ۱ مرداد – ۰۳:۵۱:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون شهردار منطقه ۲۰ خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با محوریت محلات انجام می شود از برپایی ۲۶ محفل نورانی انس با قرآن در مساجد این منطقه خبر داد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰، حبیب الله غفوری با اشاره به این مطلب گفت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان ۲۶ محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و اساتید برجسته در مساجد نواحی هفتگانه این منطقه برپا می شود.
غفوری با اشاره به حضور قاریان بین المللی و اساتید برجسته قرآنی در این محافل خاطرنشان کرد: مساجد علی بن ابیطالب(ع) در محله غیوری، حضرت ابوالفضل(ع) در محله اقدسیه، جامع المهدی(عج) در دولت آباد، امین اله در محله امین آباد، امام حسین(ع) در محله جاده نظامی، نبی(ص) در محله منصوریه، صدوق در محله ظهیرآباد، امام رضا در محله سیزده آبان و چهارده معصوم در محله عباس آباد از جمله مساجد میزبان محافل انس با قرآن در ایام مبارک ماه رمضان در این منطقه هستند.
وی به اجرای  ۴۷۸ ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با محوریت محلات اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ناحیه ۷ و بخشی از ناحیه ۶ در بخش حریم این منطقه قرار گرفته است بسیاری از فعالیت های قرآنی و ویژه برنامه های ماه رمضان در سطح روستاهای تحت پوشش و بخش حریم انجام می شود.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد:‌ برپایی کرسی تلاوت قرآن، جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع)، مسابقات اذان، یادواره های شهید، تورهای نیایش، دیدار از خانواده شهدا، اطعام یتیمان، همایش های امربه معروف و نهی از منکر و مراسم های شب های قدر و نمایشگاه قرآنی از جمله فعالیت های این منطقه در ماه مبارک رمضان است .

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۲۱۵۵۱۳۳۰۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.