برپایی بیش از سه هزار نمایشگاه کتاب ویژه مدارس سراسر کشور

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

در ایام بیستمین دوره “هفته کتاب” صورت می گیرد؛

بیش از سه هزار نمایشگاه کتاب در ایام بیستمین دوره “هفته کتاب” جمهوری اسلامی ایران در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین دوره هفته کتاب؛ بیش از سه هزار نمایشگاه کتاب در ۳۲ استان سراسر کشور با مشارکت ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات آموزش و پرورش و ناشران هر استان برگزار می شود.
همایون امیرزاده مسئول امور هماهنگی استان های “هفته کتاب” در این باره توضیح داد: مدارس مهم ترین حلقه در بحث کتاب و کتابخوانی محسوب می‌شوند و رویکرد ستاد مرکزی “هفته کتاب” نیز حمایت ویژه از برپایی نمایشگاه های کتاب در مدارس است.
وی افزود: به دلیل اهمیت ظرفیت مدارس، ما با ناشران خصوصی، آموزشی و کودک و نوجوان هر استان تعامل برقرار کردیم و آنها نیز آمادگی خود را برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه های کتاب در مدارس اعلام کردند.
امیرزاده در ادامه افزود: نمایشگاه های کتاب در مدارس سراسر کشور از سوی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات آموزش و پرورش و ناشران هر استان برگزار می شود و در صورت لزوم ستاد مرکزی “هفته کتاب” برای همیاری استان ها، وارد عمل خواهد شد.
بر اساس این گزارش؛  در استان آذربایجان غربی ۴۱، اردبیل یک هزار و ۲۱۶، چهارمحال و بختیاری ۷، خوزستان ۱۳۰، زنجان ۳، سمنان ۲۵، جنوب کرمان ۱۴، یزد ۱۷۸، همدان ۸۱ و … نمایشگاه کتاب در مدارس خود برگزار می کنند.
همچنین؛ در مجموع مدارس سراسر کشور در ایام بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران میزبان بیش از سه هزار نمایشگاه کتاب خواهند بود.  
گفتنی است؛بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “یادگار ماندگار” از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری در سرتاسر کشور برگزار می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.