برپایی نمایشگاه تجهیزات پزشکی

۰۵اردیبهشت،

در حاشیه نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی و ششمین گردهمایی گروه فوق تخصصی ویتره و رتین انجمن چشم پزشکی ایران که از امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه در هتل المپیک کار خود را آغاز کرده است، نمایشگاهی از تجهیزات پزشکی بر پا شده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، در این نمایشگاه شرکت های سازنده تجهیزات چشم پزشکی آخرین دستاوردهای خود را در حاشیه برگزاری نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی و ششمین گردهمایی گروه فوق تخصصی ویتره و رتین انجمن چشم پزشکی ایران به نمایش گذاشته اند.

برگزاری کارگاه های تخصصی در نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی
همچنین در نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی کارگاه های متعددی طی سه روز برگزار می گردد، که امروز سه کارگاه با حضور اساتید دانشگاه ها و متخخصیان برپا می گردد.

براین اساس، کارگاه تکنیک های جراحی گلوکوم با حضور دکتر ساسان مقیمی؛ تازه های درمانی بیماری های سطح چشم با حضور دکتر رضا غفاری؛ و تصویربرداری در ترماهای چشم با حضور دکتر علی طباطبایی از ساعت ۱۱ الی۳۰/۱۷ در هتل المپیک برگزار می گردد.

یادآور می گردد، نوزدهمین سمینار سالیانه فارابی و ششمین گردهمایی گروه فوق تخصصی ویتره و رتین انجمن چشم پزشکی ایران از امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه لغایت جمعه ۶ اردیبهشت ماه در هتل المپیک برگزار می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.