پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و دارویی ایران برپا می‌شود

۲۸ اردیبهشت؛

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث ( ایران مد- ایرانلب – ایران فارما) از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی ایران برپا می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا،  این نمایشگاه که رویداد سالانه در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی،آزمایشگاهی، صنایع دارویی و خدمات سلامت درکشور است با مجوزسازمان توسعه تجارت ایران، همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و حمایت و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان، صاحبان صنایع، شرکتهای خدماتی و بازرگانی، بیمارستان‌ها و فعالان حوزه سلامت، مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی حضور خواهند داشت.

بر اساس گزارش ستاد خبری این نمایشگاه با توجه به عزم مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تولید خدمات بهداشتی و درمانی، تجهیزات پزشکی، واکسن و نیروی انسانی متخصص و مجرب در طی این سال در داخل کشور، نمایشگاه امسال بستری مناسب برای نمایش و ایجاد زمینه لازم برای تبادلات تجاری درخصوص پیشرفت‌های قابل توجه کشورمان در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و محصولات دارویی و رقابت تنگاتنگ آن‌ها با محصولات خارجی فراهم کرده است.

همچنین در این نمایشگاه با کمک مجامع علمی و پژوهشی و نهادهای ذیربط از جدیدترین دستاوردهای مبتنی بر فناوری های روز درحوزه موضوعات نمایشگاه رونمایی می‌شود.

بر اساس این گزارش به رغم تحریم های غیرعادلانه، حضور مشارکت کنندگان خارجی از کشورهای مختلف در نمایشگاه و بازدید هیات‌های تجاری از کشورهای منطقه و خاورمیانه نظیر عراق، ترکیه، لبنان و … بیانگر ظرفیت و تمایل کشورهای مستقل در خصوص تداوم ارتباطات بین المللی دراین حوزه است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.