برگزاری افتتاحیه مسابقات فوتبال نونهالان آسیا

۳۱فروردین۱۳،

 نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مراسم گفت: برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان آسیا در مشهد مقدس، فرصت مناسب برای کسب تجربیات، تیم ها، بازیکنان، داوران و دست اندرکاران این مسابقات است.

به گزارش ایرنا، کمیل شمیل افزود: این مسابقات همچنین فرصت مغتنمی برای شهر مقدس مشهد است تا توانایی خود را در برگزاری مسابقاتی در سطح بالا نشان دهد.

وی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا احترام ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران قائل است و از همه دست اندرکارانی که مقدمات برگزاری این مسابقات را فراهم کرده اند قدردانی می کند و امیدوار است اینگونه ارتباطات استمرار یابد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان آسیا با موفقیت برگزار شود و به اهداف خود دست یابد.

در این مراسم همچنین پیام رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران قرائت شد و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در سخنانی از حضور تیمهای شرکت کننده در مسابقات قهرمانی نو نهالان آسیا قدردانی کرد.

مسابقات فوتبال نو نهالان آسیا با شرکت تیم های پاکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، هندوستان و جمهوری اسلامی ایران از فردا با رقابت تیم های شرکت کننده در ورزشگاه ثامن الائمه در مشهد آغاز خواهد شد.

در این مراسم همچنین تیم های شرکت کننده از مقابل جایگاه رژه رفتند و علاوه بر هنر نمایی گروه ورزش باستانی شهرداری مشهد، برنامه های فرهنگی و هنری نیز اجرا شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.