برگزاری انتخابات و پاسداری از حقوق مردم؛ مهمترین دستاور نظام اسلامی

۲۶م اسفند ،

محمدنجار در دیدار با روسای مراکز و مدیران کل ستادی مطرح کرد؛

وزیر کشور برگزاری انتخابات‌های متعدد و پاسداری از حق اساسی مردم در تعیین سرنوشت خود را از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه بین‌الملل و حقوق بشر دانست.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور مصطفی محمدنجار وزیر کشور در آستانه سال جدید در جلسه‌ای با حضور مدیران کل و روسای مراکز ستاد وزارت کشور شرکت و گزارش هر یک از مدیران ستاد را استماع کرد.

در این دیدار که در آستانه سال نو و در محل دفتر وزارتی برگزار شد، پس از سخنان مدیران کل و روسای مراکز وزارت کشور، وزیر کشور در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان وزارت کشور بر اهمیت این تلاش‌ها تاکید کرد.

وزیر کشور با یادآوری گوشه‌هایی از زحمات کارکنان وزارت کشور در سال ۹۱، ابراز امیدواری کرد که این مجاهدت‌ها در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شده و در نزد خدای متعال انشاالله مقبول و ماجور خواهد بود.

محمدنجار با برشمردن نقش کارکنان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی و به طور خاص وزارت کشور در مقطع حساس و تاریخی کشور برقدرشناسی همه مسئولان و دست‌اندرکاران نسبت به این تلاش ها و خدمات تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم قانون‌مداری و امانت‌داری مجموعه وزارت کشور گفت: امروزه یکی از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه بین‌الملل و حقوق بشر، تبلور مردم‌سالاری دینی و برگزاری انتخابات‌های متعدد و پاسداری از حق اساسی مردم در تعیین سرنوشت خود است و باید تلاش کنیم به پاسداشت این اعتماد، اعتقاد و ایمان راسخ و دلداگی مردم به نظام جمهوری اسلامی، امکان برگزاری انتخابات در خور شان ملت را همراه با مشارکت گسترده و عظیم آن فراهم آوریم.

وزیر کشور ضمن تبریک فرا رسیدن بهار و سال نو شمسی برای همه مدیران، مسئولین ، کارکنان و خانواده بزرگ وزارت کشور، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همراهی و همدلی همه ملت ایران، سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی ، دولت خدمتگزار و منویات مقام معظم رهبری، بیش از پیش به منصه ظهور برسد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.