حجت الاسلام کریم سرافراز:مهمترین رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می‌باشد

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) سپاه را بزرگترین پشتوانه انقلاب دانست و گفت: مهمترین رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می باشد.

به گزارش خبرگزاری آریا ، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابا عبد الحسین (ع) [روز پاسدار] و میلادحضرت ابا الفضل (ع)[روز جانباز]، جمعی از کارکنان مو سسه قرض الحسنه مهر بسیجیان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع)دیدار کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه، فلسفه نام گذاری میلاد امام حسین (ره) بعنوان روز پاسدار را یادآور تجلیل از الگو پذیری و تاسی روحی و اخلاقی پاسداران از حماسه و فداکاری امام حسین (ع) دانست.

حجت الاسلام کریم سرافراز، سپاه را بزرگترین پشتوانه انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: مهمترین رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می باشد که در طول سه دهه گذشته پاسداران به دلیل داشتن روحیه شهادت طلبی، انقلابی گری و جانفشانی های زایدالوصف خود همواره مورد عنایت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.

وی افزود:‌ سپاه یک ارگان عقیدتی سیاسی و نظامی است که مسئولیت آن حراست از دست آورد های انقلاب است و به همین منظور یک پاسدار با مولفه هایی همچون ایمان، تقوا، بینش و بصیرت سنجیده و تعریف می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خاطر نشان ساخت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در طول انقلاب با تکیه بر ایمان خود و حمایت های فرمانده معظم کل قوا در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و مبارزه با جریانات بر انداز پیشگام بوده و نشان داده که دارای اقتدار و توان بالایی برای نقش آفرینی در صحنه های گوناگون دفاع از ماهیت و هویت انقلاب است.

وی پاسداری را امتداد راه شهدا و یک پاسدار به معنای واقعی کلمه را مجسمه ایمان، اخلاص، ایثار و ذوب شدن در ولایت برای تحقق آرمان های والای اسلامی و ارزش های ناب انقلاب عنوان کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.