بصیرت و هوشیاری، لازمه پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب است

خبرگزاری آریا – استاندار خراسان شمالی در جمع پاسداران سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: بصیرت و هوشیاری، لازمه پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب در عصر حاضر است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد، امروز (۳ تیر) در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین(ع) که با حضور پایوران و کارکنان ستاد، تیپ پیاده و ناحیه مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سوم شعبان و روز پاسدار، گفت: شما پاسداران با انتخاب این شغل در واقع خود را برای پیمودن راه پر افتخار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) آماده کرده اید.
وی با اشاره به اینکه آنگاه که اسلام در مقام آسیب قرار گرفت، نیاز به وفاداری و پاسداری دارد، افزود: شما پاسداران باید در این شرایط حساس، احساس وظیفه کنید و در راه تقویت و حفظ اسلام همچون امام حسین(ع)، از همه چیز خود بگذرید.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملتی جنگ زده است که دین، آیین، اعتقادات، ارزشها و هویت اسلامی او از بین رفته باشد، بیان داشت: امروز که دشمنان با تمام توان برای تضعیف این ارزش ها وارد عمل شده اند، باید هوشیار و آماده باشیم.
آیت الله مهمان نواز با اشاره به اینکه مهمترین هدف امروز دنیا داران و دشمنان اسلام، اضمحلال دین و آیین اسلامی است، خاطرنشان کرد: نقش پاسداران در مقابله با تهدیدات دشمن بسیار مهم و حساس است.
وی خطاب به پاسداران حاضر در جلسه، عنوان کرد: دفاع از اسلام تمام نشده و شما در آغاز راه هستید و باید بکوشید این راه را با شناخت و آمادگی کامل ادامه دهید.
مهندس ابوطالب شفقت، استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این مراسم، پاسداری را ارزش بسیار بزرگی خواند و اظهارداشت: حفظ این ارزش بسیار سخت است، چرا که باید شأن پاسداری را در تمام امور زندگی فردی و اجتماعی حفظ کرد.
وی با بیان اینکه امروز پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی، هوشمندی بالایی می خواهد، افزود: هر چیزی که انقلاب را تهدید کند باید آن را بشناسیم و برای مقابله با آن برنامه ریزی داشته باشیم.
مقام عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز عرصه جنگ نرم علاوه بر تهاجم فرهنگی شامل جنگ نرم افزاری و علمی نیز می شود، نیازمند آمادگی بالای علمی و بصیرتی در همه حوزه ها هستیم.
مهندس شفقت تأکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت توانمند بسیج این بصیرت و روشنگری را در بین مردم نیز گسترش دهیم.
گفتنی است، این مراسم با مولودی خوانی ادامه یافت.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.