حماسه ۹ دی حمایت صریح ملت ایران از ولایت فقیه

۹ م دیماه ،

آیت‌الله علم‌الهدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

امام جمعه مشهد گفت: ملت ایران در حماسه ۹ دی بار دیگر بر ولایتمداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهر تایید زدند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در سالروز حماسه ۹ دی ۸۸، اظهار داشت: نقش آفرینان اصلی این حماسه سترگ، مردم بودند که با تمام وجود از اسلام و ارزش‌های دینی پاسداری کردند.
امام جمعه مشهد افزود: فتنه‌گران داخلی و خارجی بدانند که ملت ایران در نهایت هوشیاری هر توطئه‌ای را از سوی آنها خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر همه دشمنان خدا با تمام توان و قدرت وارد صحنه شوند باز هم ملت ایران ایستادگی می‌کنند و در مقابل جبهه دشمنان خدا متحد خواهند شد.

 وی با بیان اینکه  حماسه ۹ دی ثابت کرد که جهت و تفکر مردم تبلور دین در شخصیت ولایت است، افزود: اشخاصی که در کشور به دنبال این فرضیه غلط می باشند که ولایت را از دین جدا کنند باید بدانند جهت و فکر مردم دین و ولایت فقیه است.

امام جمعه مشهد با اشاره به نقش کلیدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه ۸۸ اظهار داشت: آنچه سبب پیروزی و توفیق ملت ایران در برابر جریان منحط فتنه ۸۸ شد در حقیقت مورد توجه قرار دادن رهنمودها و اخطارهای رهبری بود و ایشان موارد را در نهایت بصیرت و آگاهی گوشزد کردند.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: صیانت از ولایت فقیه به منزله حفظ ارزش‌های اسلامی است و ملت ایران در حماسه ۹ دی بار دیگر بر ولایتمداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهر تایید زدند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی است و همه دشمنان داخلی و خارجی بدانند که ملت ایران همواره پشتیبان و رهرو ولایت فقیه بوده‌اند و همچنان بر این ایده استوار خواهند ماند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کامل زرگانی:

    باسلام بسیارعالی بودملت ایران همیشه باولایت خواهدبودبنده شخصآبعنوان یکی ازفداییان رهبروولایت اعلام آمادگی مینمایم رهبرمعظم ماعزت وشرف ماپدرمارهبرماجانم فدای رهبرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.