“حماسه‌ سیاسی” مردم امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را افزایش داد/ “نه” قاطع مردم به غرب

۲۵خردادماه،

رئیس کمیسیون‌ اجتماعی مجلس با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات ۲۴ خرداد گفت:حماسه سیاسی که مردم آن را رقم زدند، سبب مصونیت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و افزایش اقتدار آن شد.

” عبدالرضا عزیزی ” نماینده مردم شیروان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد گفت: حضور باشکوه مردم اثبات کرد که مردم‌ ما بار دیگر بر نظام جمهوری‌اسلامی مهر تائید زده و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی، مثل همیشه نشان دادند که پشتیبان ولایت می باشند و تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نمی‌گیرند.

عزیزی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم سبب مصونیت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی شد، افزود: “حماسه سیاسی” دیروز مردم، امنیت و اقتدار نظام را افزایش داد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: رسانه‌های خارجی به حضور گسترده مردم اعتراف کردند و این حضور یک “نه” بزرگ به دشمنان اسلام بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه پشتیبانی مردم سبب اقتدار بیش از پیش نظام شده است، خاطرنشان کرد: در طول ۳۳ سال قبل حمایت مردم از انقلاب و ولایت فقیه، جرات حمله و آسیب‌زدن دشمنان نظام به کشور را گرفته و وزن سیاسی جمهوری اسلامی را در تمام دنیا افزایش داده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.