اطاعت و تبعیت از ولایت فقیه سبب پیشرفت و مقابله با دسیسه های دشمنان است

۱۰م دیماه ،

استاندار سمنان اطاعت و تبعیت از ولایت فقیه را سبب پیشرفت و مقابله با دسیسه های دشمنان توصیف کرد.

 
 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش دکتر رهی عصر روز شنبه  در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان شهرستان های سمنان و مهدی شهر  با اعلام اینکه افتخارم معلمی است اظهار کرد؛ وزیر آموزش و پرورش در زمان حضور در مجلس شورای اسلامی همواره حامی مقام معظم رهبری بود .
 
 وی با اشاره  به اینکه اطاعت از ولایت فقیه سبب رشد و عامل مقابله با دسیسه های دشمنان است، افزود: در مسیر ولایت فقیه معلمان ازبقیه قشرهای کشور پیشرفته ترند.
 
دکتر رهی با اشاره به اینکه مردم ایران ولایت مداری و تبعیت از ولایت فقیه  راانتخاب کرده اند ، افزود: این مسیر صراط مستقیم ، راه شهدا و راه رسیدن به خداوند است .  
 
استاندار سمنان به اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی افزود: زمانی دشمنان و مخالفان جنگ تحمیلی را  برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی به راه انداختند و امروز تهاجم فرهنگی ، ایجاد فتنه و تحریم را در پیش گرفته اند .
 
وی تدابیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )  راموجب حفظ نظام جمهوری اسلامی در برابر فتنه دانست و تصریح کرد:  آموزش دروس مختلف  به دانش آموزان با هدف نزدیکی دانش آموزان به خداوند ارائه می شود.
 
 شایان ذکر است ، در انتهای این مراسم استاندار سمنان به جهت تدوین و تصویب سند تحول بنیادین و و اجرای ۲۹۰ اقدام تحولی از وزیر آموزش و پرورش تقدیر کرد .  /ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.