برگزاری اولین همایش ستادهای مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی شهرستانهای شمالی کرمان

اولین همایش روسا و معاونین ستاد های مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی شهرستان های شمالی استان کرمان با هدف آموزش، هم اندیشی و تعاطی افکار، تبین سیاست ها و برنامه های سال ، توضیح دستور العمل ها و شرح وظایف در بردسیر برگزار شد.

به گزارش ایسنا،‌ این همایش آموزشی و تفریحی با حضور خالقی رییس ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری استان کرمان، معاونین ستاد استان، دادستان ها واعضاء هسته‌های مردمی پیشگیری وحفاظت اجتماعی شهرستان های کرمان،بردسیر، رفسنجان، راور، زرند، بافت، رابر، شهر بابک کوهبنان انار و غیره در بردسیر برگزار شد.

در این همایش ابتدا، اکبر احمدی، دادستان و رییس ستاد بردسیر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد شهرستان بردسیر پرداخت و در ادامه حمید خالقی رییس ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی استان نیز اهداف وبرنامه های سال ۹۱ را تشریح کرد.

در ادامه این همایش اعضاء ستادها در سه کمیسیون اموزشی ،اداری و مالی و مردمی به طرح نظرت و دیدگاه های خود پرداختند. در بخش دوم این همایش نیز اعضاء ستاد های مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی شهرستان های شمالی در برنامه های متنوع فرهنگی وتفریحی شرکت کردند.

دومین همایش ستادهای مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی شهرستان جنوبی استان کرمان در روز جمعه ۲۴ شهریور در جیرفت برگزار می شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.