برگزاری دوره‌های آموزشی ۳ ماهه مراکز کوثر برای بانوان سرپرست خانوار شهر تهران

مشاور شهردار تهران در امور بانوان در سومین روز از برپایی نخستین جشنواره زنان و تولید ملی گفت : بانوان سرپرست خانوار همگی در مراکز کوثر آموزش می بینند.

به گزارش سرویس «زنان» ایسنا، زهرا سادات مشیر با اشاره به اینکه آموزش های مراکز کوثر منجر به اشتغال بانوان می شود اظهار کرد: این مراکز موظف هستند تمامی بانوان کارآموز را به صورت حرفه ای آموزش دهند تا موجب اشتغالزایی هریک از این افراد فراهم شود.

وی درباره عملکرد مستقل ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: این مرکز به صورت جداگانه از دیگر سازمان های دولتی فعالیت می کند ولی کماکان با سازمان‌هایی همچون کمیته امداد خمینی(ره) و بهزیستی نیز همکاری داریم. در ابتدا با کمیته امداد خمینی(ره) رایزنی هایی داشتیم که در بسیاری موارد کمک شایان توجهی به ما داشته اند.

مشیر درباره تمرکز ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به اشتغالزایی بانوان افزود: از مکان ابتدایی برپایی این ستاد و مراکز کوثر اشتغال زایی بانوان در اولویت سایر برنامه ها بوده است زیرا اگر هر یک از این بانوان بتوانند روی پای خود بایستند، در آینده نه چندان دور شهر تهران می تواند به این بانوان افتخار کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.