برگزاری دوره های آموزش تخصصی تبلیغات بزودی آغاز می شود

چهارشنبه ۲۱ تیر – ۰۲:۳۹:۱۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- با امضای تفاهم نامه بین انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران و شرکت فرهنگ فیلم تهران ، بزودی برگزاری دوره های آموزشی کاربردی تبلیغات آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، به منظور برقراری نظام بازاریابی و تبلیغات کارآمد و پویا و افزایش بهره‌وری از تخصص و ظرفیت های آموزشی موجود، این تفاهم‌نامه بین شاهین ترکمن رییس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران و امیرعباس تقی پور مدیرعامل شرکت فرهنگ فیلم تهران امضا و مبادله شد.
گسترش همکاری‌های دوجانبه آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله چگونگی برگزاری دوره ها، اجرای دوره های تخصصی بازاریابی و تبلیغات و … از موارد مندرج در این تفاهم نامه است.
طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی، نیازسنجی آموزشی در حوزه بازاریابی و تبلیغات و همکاری در رفع نیازهای آموزشی این حوزه از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.
ارتقای سطح علمی کارشناسان فعال در حوزه تبلیغات و شناسایی و آموزش تخصصی نیروهای مستعد و علاقمند از دیگر دلایل امضای این تفاهم نامه عنوان شده است.
این گزارش می افزاید: همکاری در خصوص تدوین، تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی و کاربردی. استفاده متقابل از ظرفیت های علمی و تخصصی طرفین از دیگر موضوعات منعقد شده در این تفاهم نامه است.
در این مراسم شاهین ترکمن، احمد تقوی پویا، ساعد جنانی، محمد هاشمی مطلق و دکتر محمود دهقان از سوی انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران و امیرعباس تقی پور، نیره حقیقی و سید مهدی محمدی از سوی شرکت فرهنگ فیلم تهران، حضور داشتند.
در خاتمه این مراسم اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران از مجموعه امکانات شرکت فرهنگ فیلم تهران بازدید کردند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۱۱۴۳۹۱۵۹۵۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.