برگزاری همایش «دانشجو گامی بلند، راهی طولانی» در دانشگاه لارستان

۰۷م آذر ،

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان از برگزاری همایش «دانشجو گامی بلند، راهی طولانی» یازدهم تا شانزدهم آذر در دانشگاه‌های این شهرستان خبرداد.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، هاشم پیش‌بین مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان هدف از برگزاری همایش دانشجو گامی بلند، راهی طولانی را بالا بردن سطح آگاهی قشر دانشجو نسبت به مسائل روز و کارکرد این نهاد در فضای جنگ نرم دانست.

پیش‌بین افزود: حضرت امام خمینی(ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی، مسئولان را متوجه این موضوع کرد که انتظار می‌رود آن‌ها در طراحی استراتژی کلی و معادله توسعه‌ها در سطح جامعه جایگاه ویژه‌ای برای دانشجویان اتخاذ کنند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان رویکرد این همایش بزرگ را اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در چشم‌انداز بسیج در سطح دانشگاه‌ها دانست و از مسئولان و روسای دانشگاه‌ها خواست تا به منظور اجرای با کیفیت برنامه‌های این دفتر همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در استقبال از این همایش بزرگ برنامه‌هایی نظیر «برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت حجاب وعفاف»، «دوره‌های مختلف آموزشی»، «برگزاری کارگاه دشمن شناسی با هنر هفتم» با موضع نقد و اکران فیلم توسط اساتید را در دستور کار داریم.

براین اساس همایش مذکور از تاریخ ۱۱ الی ۱۶ آذر با حضور سخنرانان کشوری و مسئولان استانی در تالار وحدت شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.