برگزاری کنگره شهدای جهاد علمی در اردیبهشت ماه

۳۰م دیماه ،

دبیر کنگره شهدای جهاد علمی از برگزاری کنگره مذکور با حضور مسئولان لشکری و کشوری در اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس نصیری‌فرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن، در ارتباط با برگزاری کنگره شهدای جهاد علمی اظهار داشت: کنگره مذکور در سالروز شهادت مرتضی مطهری ۱۲ اردیبهشت ماه سال آینده به همت سازمان بسیج اساتید با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در این کنگره علاوه بر تجلیل خانواده‌های شهدای هسته‌ای برای اولین بار اولین سرود مختص به شهدای علمی کشور اجرا می‌شود.

دبیر کنگره شهدای جهاد علمی افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ قطه شعر، ۷۶ فیلم و ۱۵ اثر فیلنامه، مقالات علمی، تعدادی عکس در بخش بین‌الملل و بیش از ۳۰۰ اثر از خبرنگاران مختلف در استان‌های کشور به دبیرخانه کنگره برای شرکت در جشنواره‌ها ارسال شده است.

نصیری‌فرد با اشاره به اینکه در هر جشنواره ۱۰ نفر از شرکت‌کننده‌ها با آثارشان به انتخاب هیئت داوری به عنوان نفرات برتر برگزیده می‌شوند،خاطر نشان کرد: در کنگره‌ای که قرار است در اردیبهشت ماه برگزار شود از کل برندگان هر جشنواره تجلیل به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است: امشب سه‌شنبه کنگره شعر شهدای جهاد علمی با حضور حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار نقدی و حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در تالار ایوان شمس برپا می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.