برگزاری ۵ کارگاه آموزشی با موضوع اسباب‌بازی

پنجشنبه ۵ مرداد – ۱۲:۲۳:۵۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۵ کارگاه آموزشی با موضوع اسباب‌بازی برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، این کارگاه‌ها با هدف بالا بردن دانش نظری و عملی علاقه‌مندان به موضوع اسباب‌بازی کودکان برای طراحان، تولید کنندگان، مربیان کانون و خانواده‌ها تشکیل می‌شود.
بر اساس این گزارش، این کارگاه‌ها با همکاری مرکز آموزش کانون و گروه علمی فصل‌نامه چهار باغ، برپا خواهد شد.
این ۵ کارگاه‌ آموزشی با موضوع‌ الزام‌های طراحی اسباب‌بازی، شناخت اجزا و عناصر زیبایی‌شناسی سازنده اسباب‌بازی، مواد و ساخت اسباب‌بازی، انتخاب و خرید اسباب‌بازی مناسب برای کودکان و ساخت ابزارهای کمک آموزشی سریع برای آموزش مفاهیم و موضوع‌های درسی، برگزار می‌شود.
دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی، مهلت ثبت‌نام در این کارگاه‌ها را تا پایان مرداد اعلام و زمان برگزاری آن را شهریور ماه تعیین کرده است.
گفتنی است تمامی هزینه‌های آموزش این کارگاه‌های دو روزه، یک میلیون ریال است که ۵۰۰هزار ریال آن را دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی پرداخت خواهد کرد.
بر همین اساس، شرکت در چند کارگاه آموزشی برای متقاضیان امکان‌پذیر است. در پایان دوره نیز گواهی‌نامه شرکت در کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان داده خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت‌نام و برگزاری دوره آموزشی به پایگاه شورای نظارت بر اسباب‌بازی به نشانی www.toycouncil.com مراجعه کنند و یا از طریق رایانامه toy@farjoo.com با دبیرخانه شورا تماس بگیرند.

      

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۶۱۲۲۳۵۵۰۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.