برگزاری بیش از ۷۰۰ نشست انتخاباتی شورای شهر و روستا در دانشگاه‌ها

۲۲خردادماه،

مدیر کل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم، گفت: بیش از ۷۰۰ نشست انتخاباتی با حضور کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در دانشگاه‌های کشور برگزار شده است.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جلیل دارا با اعلام این خبر، افزود: این نشست‌ها اغلب به دعوت تشکل‌های دانشجویی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه انجام شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکیدکرد: با هماهنگی‌هایی که با معاونت فرهنگی و اجتماعی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حراست دانشگاه‌ها صورت گرفت، سعی شد تا زمینه مناسب برای حضور کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در دانشگاه‌ها فراهم شود که تاکنون حدود ۳۰۰۰ نشست با حضور کاندیداهای ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و نمایندگان آنها در دانشگاه‌ها برگزار شده است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها طی چند ماه اخیر با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، گفت‌وگوهای آزاد و جلسات مختلف با حضور کاندیداهای انتخاباتی بستر را برای انتخاب فرد اصلح فراهم کرده و میزان تمایل خود برای حضور پای صندوق‌های رای را به رخ کشیدند.

دارا افزود: جامعه دانشگاهی کشور با بیش از چهار و نیم میلیون نفر جمعیت خاستگاه خلق “حماسه سیاسی” است و می‌تواند باقی آحاد جامعه را در تحقق این امر یاری کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.