برگزاری جسله مشترک با جامعه روحانیت در دستور کار نیست/ جلسات افراد ربطی به جامعه مدرسین ندارد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۳/آذر/ – ۱۱:۱۸ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

عضو جامعه مدرسین در گفت‌وگو با :

خبرگزاری : حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد غروی گفت: برگزاری جلسه مشترک با جامعه روحانیت مبارز در جلسه جامعه مدرسین مطرح نشده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا،‌ حجت‌الاسلام غروی در مورد برگزاری اخباری که از برگزاری جلسه مشترک بین جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حکایت دارد، اظهار کرد: چنین خبری نبوده است و اگر هم قرار باشد چنین جلسه‌‌ای برگزار شود، ابتدا در جلسه داخلی جامعه مدرسین مطرح می‌شود و بعد از نظرخواهی از اعضا راجع به آن تصمیم‌گیری می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا ادامه داد: اگر هم جلسه‌ای باشد، به عنوان جامعه مدرسین نیست؛ چراکه موقعی جلسه از جانب جامعه مدرسین تلقی می‌شود که ابتدا در جلسه داخلی جامعه مدرسین، راجع به آن تصمیم‌گیری شده باشد.

حجت‌الاسلام غروی افزود: اگر هم احیانا برخی از افراد جلساتی داشته باشند؛ به خودشان مربوط است و ربطی به جامعه مدرسین ندارد.

وی تأکید کرد: اگر گاهی چند نفر دور هم جمع می‌شوند، نباید آن را جلسه مشترک جامعه تلقی شود.

همچنین این عضو جامعه مدرسین در ممتاز نیوز به خبر مربوط به دیدار سه جانبه آیت‌‌الله مصباح‌یزدی،‌ آیت‌الله موحدی‌کرمانی و آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آینده نزدیک گفت: در این مورد خبری ندارم ولی اگر هم باشد به عنوان جامعه مدرسین نبوده است. به هرحال این افراد سه شخصیتی هستند که ممکن است بخواهند با همدیگر دیداری داشته باشند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با فارس از برگزاری جلسه مشترک میان جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین خبر داده و گفته است که دیدار سه جانبه میان موحدی کرمانی، مصباح یزدی و محمد یزدی را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

 

خبرگزاری آنا – دانشگاه
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.