برگزاری جشن فارغ التحصیلی ۵۷۴ مربی قر آن کودک

اسفند ۱۴۰۲

جشن فارغ التحصیلی مربیان قرآن مهدهای کودک و پیش دبستانی استان تهران از امروز با حضور ۵۷۴ نفر از دانش آموختگان این دوره و سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مدیر  طاها محجوب مدیر دارالقرآن خانه کارگر در جشن فارغ التحصیلی ۵۷۴ نفر از مربیان قرآن مهدهای کودک و پیش دبستانی استان تهران که امروز ازساعت ۱۴ در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد با اشاره به نقش موثر مربیان قرآن در جامعه گفت: مربیان قرآن پایه های اخلاقی جامعه بوده چرا که بهترین اساسی ترین  دوران شکل گیری  اخلاق و رفتار انسان کودکی است.

وی معلمان و مربیان را پژوهشگر دانست و عنوان کرد: با پیشرفت جامعه علم نیاز به بروز رسانی دارد و لذا به روز رسانی اطلاعات مربیان از اهمیت خاصی برخوردار است.

سپس حجت الاسلام افتخاری عضو هئیت مدیره خانه کارگر ضمن تبریک فارغ التحصیلی مربیان مهد قرآن و پیش دبستانی گفت: مربیان الگوهای جامعه بوده و قطعا توفیق بزرگی در دنیا و آخرت خواهد داشت.

این مراسم با تقدیر از اشخاصی که بعد از گذراندن دوره های مقدماتی و تکمیلی با بیش از ۷۸ ساعت آموزش تئوری در سه گروه علوم قرآنی دوره خلاقیت و روانشناسی و نیز گذراندن بیش از ۱۴۵ ساعت کارورزی موفق به کسب نمره برتر شده به پایان رسید.

گفتنی است که مراسم جشن فارغ التحصیلی ۵۷۴ دانش آموختگان مربی مهد و پیش دبستانی با حضور مدیر خانه کارگر و عضو هیئت مدیره خانه کارگر روز دوشنبه ۱۵ مهر ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر برگزار شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.