برگزاری مجمع شرکت پرداخت نوین آرین

۱۱اردیبهشت،

بینا- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت نوین آرین برگزار شددر ادامه برگزاری مجامع شرکت‌های گروه اقتصادنوین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پرداخت نوین آرین با حضور سهامداران برگزار و صورت‌های مالی آن برای دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه بررسی و به تصویب رسید.

به گزارش بنکر (Banker)، در این مراسم مهندس محسن اخلاصی مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین، ضمن تشریح اهم فعالیت‌های این شرکت در سال قبل، گفت: در سال قبل تلاش شد همزمان با بسترسازی لازم برای عملیاتی سازی پروژه شاپرک فعالیت‌های عادی شرکت نیز ادامه یافت و خوشبختانه موفق شدیم با تلاش مضاعف همه همکاران روند روبه رشد شرکت را استمرار بخشیم.
وی در تشریح وضعیت شرکت پرداخت نوین آرین در سال قبل، با اشاره به اینکه سرانه تراکنش ثبت شده پایانه‌های فروش تحت پوشش شرکت در سال قبل رشد قابل قبولی داشته است، گفت: تعداد تراکنش‌های ثبت شده بر روی پایانه‌های فروش در سال قبل نسبت به زمان مشابه سال قبل بیش از ۶۲ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه در سال قبل خدمات شرکت به بعضی بانک‌های دیگر نیر ارایه شد، گفت: پتانسیل موجود در شرکت سبب شد بتوانیم نسبت به جذب مشتریان تازه اقدام کنیم که تلاش می‌شود این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.
وی گفت: شرکت پرداخت نوین آرین علاوه بر ارایه خدمات الکترونیکی، وظیفه پاسخگویی به تماس‌های مشتریان با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین را نیز بر عهده دارد که در این راستا کارشناسان مرکز تماس سلام مهر سال قبل بیش از یک میلیون و ۶۲۲ هزار تماس تلفنی را پاسخگو بودند البته خدمات شرکت در این بخش در قالب خدمات مشاع به دو بانک دیگر نیز ارایه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵ درصد رشد نشان می‌دهد.
مهندس اخلاصی در ادامه به فعالیت باشگاه پذیرندگان نوین اشاره کرد و افزود: برگزاری سه جشنواره تابستانی، پاییزی و عید تا عید و اهدای حدود ۵ هزار جایزه برای پذیرندگان از جمله اقدامات تشویقی شرکت پرداخت نوین آرین برای گسترش خدمات الکترونیک بوده است که بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدامات موثر واقع شده است.
لازم به ذکر است شرکت پرداخت نوین آرین به عنوان یکی از شرکت‌های گروه اقتصادنوین با هدف ارائه و گسترش شبکه بانکداری الکترونیکی در فروردین‌ماه سال ۱۳۸۵ تاسیس گردید و پس از یازده ماه توانست عنوان بزرگترین دارنده شبکه پایانه­‌های فروش را برای بانک اقتصادنوین به ارمغان آورد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.