برگزاری مدرسه پاییزه گردشگری/ پذیرش ۵۹دانشجوی دکتری پژوهش محور

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو در نشست مطبوعاتی پیش از ظهر امروز یکشنبه افزود: در دوره های آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی سالانه حدود ۶۰۰ هزار نفر در آموزشهای تخصصی و فوق تخصصی شرکت می کنند که ۶۰ درصد فراگیران آن از میان دانشجویان و یا فارغ‌ التحصیلان دانشگاهها هستند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیتهای جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش عالی، اظهار داشت: توسعه تحصیلات تکمیلی از برنامه های جهاد بوده است که در این راستا با هماهنگی های به عمل آمده با وزارتخانه های علوم و بهداشت، در حال حاضر ۵۹ دانشجوی دکتری پژوهش محور در جهاد مشغول به تحصیل هستند.
 
ایمانی همچنین یادآور شد: در دانشگاه علم و فرهنگ نیز تعداد رشته های دکتری از یک رشته به ۵ رشته افزایش یافته است.
 

برگزاری مدرسه پاییزه گردشگری

وی با اشاره به برگزاری مدرسه تابستانی سلولهای بنیادی، ادامه داد: علاوه بر این در نظر داریم تا در پاییز امسال مدرسه پاییزی گردشگری برای اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار کنیم.
 

برگزاری دوره های تخصصی طب سنتی
 
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی ایمانی برگزاری دوره فشرده طب سنتی را از دیگر برنامه های این نهاد نام برد و خاطر نشان کرد: تا ۲ ماه آینده به دوره فشرده طب سنتی و تکمیلی با همکاری چند دانشگاه معتبر خارجی ایجاد خواهد شد. در این دوره ها پزشکان عمومی دوره‌های طب سنتی می توانند شرکت کنند.
 

برگزاری دوره های ارتقای تخصصی خبرنگاران


ایمانی خوشخو، با اشاره به همکاری جهاد دانشگاهی با دستگاه های مختلف در زمینه تدوین بسته های آموزشی تخصصی، اظهار داشت: به منظور ارتقای مهارتهای تخصصی خبرنگاران بعد از ماه رمضان دوره هایی آموزشی برگزار خواهد شد. این دوره ها در دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی برگزار می شود. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.