برگزاری مسابقات قرآنی در جامعه مجازی تدبر در قرآن

مدیر جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم با اشاره به معرفی برخی از برنامه های این مجموعه از ارائه مقالات کاربران و برگزاری مسابقات به صورت هفتگی خبر داد.

  محمدحسین شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تدبر در قرآن کریم نیازمند استمرار در طول سال است از این رو کاربران با فعالیتهای قرآنی مختلف از طریق سایت جامعه مجازی تدبر در قرآن براساس امکانات و ظرفیتهایشان آشنا می شوند.

وی با معرفی برخی از قسمتهای مختلف سایت جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم گفت: مسابقات هفتگی در قالب ۱۰ تست با محوریت تدبر در قرآن، معرفی نکته ها و پیام های قرآنی و امکان گذاشتن نکته ها از سوی کاربران از جمله برنامه های مستمر جامعه مجازی قرآن کریم است.

شاه آبادی با تاکید بر اینکه تمام تفسیر قرآن استفاده شده در مجموعه تفسیر المیزان علامه طباطبایی است افزود: کاربران می توانند از طریق سمعی با لغتها، تفسیر و ترجمه و دیگر مباحث قرآنی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه قرآن ارائه شده در سایت به خط عثمان طاها است و امکان جستجو برای کاربران وجود دارد افزود: افرادی که در کلاس های تدبر در قرآن کریم جامعه مشارکت دارند براساس موضوعات و مطالب جانبی و مناسبتی مقالات خود را در سایت ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: داوران ارزیاب به ارزیابی مقالات ارائه شده می پردازند و در همین راستا برنامه پرسش و پاسخ قرآنی به طور فعال انجام می شود./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.