برگزاری نشست‌های قرآنی در دانشگاه بجنورد‎

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

نشست”تدبر در قرآن” به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بجنورد برای اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی ایسنا، در این دوره آموزشی که از این هفته آغاز شده و تا اواخر اسفند ماه ادامه خواهد داشت ۵۰ عضو هیئت علمی دانشگاه بحث‌های قرآنی را با موضوع تدبر در قرآن دنبال خواهند نمود.

استاد مدعو این نشست‌ها حجت الاسلام و المسلمین آزموده است و در پایان به شرکت نمایندگان گواهی نامه اهدا می گردد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی ‎در دانشگاه بجنورد

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد مسابقه کتابخوانی ویژه هفته کتابخوانی برگزار می‌شود. مرجع این مسابقه کتاب معاد تالیف استاد شهید مطهری است که با طرح ۵۰ سوال چهار گزینه‌ای برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه “آشنایی با شبکه های اجتماعی، کارکردها و آسیب‌ها” در دانشگاه شهید چمران

کارگاه جنگ نرم با موضوع “آشنایی با شبکه‌های اجتماعی، کارکردها و آسیب‌ها” در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری ایسنا، با توجه به نقش شبکه‌های اجتماعی در ایجاد جریان‌های اجتماعی و سیاسی به ویژه در اتفاقهایی مانند انتخابات و لزوم آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و فعالان رسانه‌ای دانشگاه‌ها با این شبکه‌ها، این کارگاه از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز برپا می‌شود.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با رییس دانشگاه آزاد بندرعباس

سومین نشست از سری جلسات پرسش و پاسخ دانشجویان از مسوولان استان هرمزگان این بار با حضور دکتر مهدی باقری رییس دانشگاه آزاد بندرعباس و حجت الاسلام و المسلمین متین رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واحد بندرعباس، معاونان، مدیران واحد و جمعی از دانشجویان، به همت دفتر نهاد رهبری در سالن روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

دکتر مهدی باقری سرپرست دانشگاه آزاد واحد بندرعباس با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از دانشجویان در این جلسه، تاکید نمود: سه خواسته و مطالبه اصلی مقام معظم رهبری از دانشجویان تهذیب نفس، تحصیل و ورزش می باشند.

این مقام مسوول با اشاره به جایگاه رفیع ایران اسلامی در عرصه تولید علم در خاورمیانه گفت: دانشگاههای ما مرتبه اول در تولید علم در خاورمیانه را دارد و دانشگاه آزاد اسلامی سهم قابل توجهی در این امر دارد.

گفتنی است این جلسه با پرسش دانشجویان و پاسخ ریاست واحد بندرعباس ادامه یافت و در انتها حجت الاسلام متین ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار نمود: امیدواریم این سری جلسات پرسش و پاسخ با مسوولان استان ادامه یابد زیرا ما شاهد تاثیرات خوبی در این خصوص بوده‌ایم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.