برگزاری نشست حل اختلاف کمیته داوران و دپارتمان داوری/عقب نشینی عسگری؛داوران لیگ را اصفهانیان می چیند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

نشست حل اختلاف کمیته داوران و دپارتمان داوری امروز (شنبه) با حضور فریدون اصفهانیان رئیس کمیته و حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری برگزار شد. در این نشست همچنین هدایت ممبینی، مسعود مرادی و صدرالدین موسوی نیز حاضر بودند.

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران بعد از نشست حل اختلاف کمیته داوران و دپارتمان داوری، گفت: جلسه ما با حضور کفاشیان، محمدنبی، عسگری، ممبینی، مرادی، موسوی و اینجانب برگزار شد که جلسه بسیار خوبی بود. به هر حال وظایف کمیته و دپارتمان طبق اساسنامه فدراسیون مشخص است و باید طبق اساسنامه وظایف‌شان را انجام دهند.

وی ادامه داد: در این جلسه دربارهٔ داورانی که  قرار است بازی‌های آینده لیگ برتر را قضاوت کنند بحث و بررسی انجام شد و هماهنگی‌های لازم به عمل آمد. ابلاغ داوران آماده شده و در اسرع وقت به آنها داده می‌شود. ما در نظر داریم مثل لیگ‌های معتبر جهان برنامه داوران از چند هفته قبل مشخص شود و آن را اعلام کنیم. تاکنون اگر این موارد اتفاق نیفتاده به این سبب بوده که برنامه‌های لیگ مرتب تغییر پیدا کرده است.

اصفهانیان تصریح کرد: مصوبات کمیته داوران توسط دپارتمان اجرا می‌شود. اگر نقطه نظراتی هم توسط رئیس دپارتمان وجود داشته باشد در جلسه‌ای به کمیته اعلام خواهد شد تا بررسی شود. برهمین اساس چیدمان داوران وظیفه کمیته داوران است و دپارتمان در نقش اعلام کننده عمل می‌کند که البته کمیته و دپارتمان با هماهنگی یکدیگر عمل خواهند کرد.

رئیس کمیته داوران با بیان اینکه «با توجه به اینکه بنده سخنگوی کمیته داوران هستم با هماهنگی روابط عمومی فدراسیون از این پس مصاحبه خواهم کرد»، دربارهٔ محرومیت ۲ داور فوتسال و یکی از اعضای کمیته داوران گفت: این داوران به سبب عدم هماهنگی با فدراسیون در سفر به کویت محروم شده‌اند. در این خصوص ناهماهنگی‌هایی به وجود آمده که کمیته آن را بررسی خواهد کرد و با هماهنگی فدراسیون در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوری نیز دربارهٔ این نشست گفت: جلسه بسیار خوبی بود، بحث‌های خوبی انجام شد و به نتایج مناسبی رسیدیم.

وی ادامه داد: تکلیف وظایف دپارتمان و کمیته مشخص است و ما بر همان اساس عمل می‌کنیم. از اول هم بنای کار دپارتمان عمل کردن به وظایف و هماهنگی با فدراسیون و کمیته داوران بوده است.

عسگری در پایان گفت: خروجی جلسه بسیار خوب بود و دپارتمان هیچ وقت خارج از حیطه وظایفش کاری انجام نمی‌دهد و عمل نمی‌کند.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.