برگزاری نشست های هم اندیشی ایثارگران و خنثی سازی توطئه های دشمنان

۱۵ام بهمن ،

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران گفت: ایثارگران وظیفه پیاده سازی فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه به ویژه برای جوانان برعهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم مدائن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ایثارگران در خط مقدم و در مقابل توطئه گران و دشمنان قرار دارند و با خدای خود پیمان بسته اند تا آخرین لحظه زندگی پرچم انقلاب را برافراشته نگاه دارند.

وی با اشاره به خطر بودن وظیفه ایثارگران تصریح کرد: ایثارگران وظیفه دارند فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه به ویژه برای جوانان پیاده کنند و لازم است با برگزاری منظم نشست های هم اندیشی ایثارگران القائات دشمنان را خنثی کنند بنابراین باید وارد عرصه عمل شده و به وسیله امر به معروف و نهی از منکر از ارزش های انقلابی و اسلامی دفاع کنند.

مشاور وزیر تعاون در امور ایثارگران با اشاره به اینکه توجه به مسائل دینی سبب نشاط جامعه می گردد خاطرنشان کرد: باید فضای امید را در جامعه زنده کرد و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری با ایجاد نشاط در جامعه و تحلیل درست مسایل سیاسی و اجتماعی ملت ما می تواند در مقابل تمام توطئه ها مصون بماند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.