برگزاری نمایشگاه تخصصی علوم انسانی در دانشگاه‌های تهران و مشهد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کتاب‌های تخصصی علوم انسانی به همت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در ۶ دانشگاه در تهران و مشهد عرضه می‌شود که از این میان تاریخ برگزاری ۳ نمایشگاه قطعی و اعلام شد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ سه نمایشگاه عرضه کتاب‌های تخصصی علوم انسانی در دانشگاه های تربیت مدرس، شهید بهشتی و علامه طباطبایی (سعادت آباد) از روز ۲۶ آبان ماه تا ۸ آذرماه و از ساعت ۹ تا ۱۸ برپا خواهد بود.

این نمایشگاه‌ها به همت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و با حضور ناشرانی چون انتشار یافتنات مجلس شورای اسلامی، حوزه و دانشگاه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سروش، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، بوستان کتاب قم، آستان قدس رضوی، دانشگاه تهران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برپا می گردد.

در این نمایشگاه‌ها حدود چهار هزار کتاب تخصصی علوم انسانی در رشته‌های فلسفه، کلام، اقتصاد، جامعه شناسی، عرفان و ادیان و… ارائه می‌شود. زمان دقیق برپایی سایر نمایشگاه ها نیز به زودی اعلام خواهد شد.

بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار “کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی” از ۲۵ آبان ماه تا ۲ آذرماه سالجاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.