بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد شروع به کار کرد

۲۰ شرکت خودروساز داخلی محصولات خود را در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد به نمایش گذاشتند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد شروع به کار کرد

به گزارش ممتاز نیوز، مدیرعامل نمایشگاه بین‌ المللی مشهد گفت: بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو عصر پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان و مردم در محل نمایشگاه بین‌ المللی مشهد آغاز به کار کرد.
سعید صیفی در خصوص تعداد کل شرکت کنندگان در این نمایشگاه افزود: در بیست و سومین‌ نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد ۲۰ شرکت خودروساز مشارکت دارند که چهار شرکت از خراسان رضوی و ۱۶ شرکت از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، البرز و کرمان است.
رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان اینکه این نمایشگاه معمولاً از پرطرفدارترین نمایشگاه های طول سال است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آخرین دستاوردها و ظرفیت های صنعت خودرو کشور، رونمایی از محصولات جدید، آشنایی با فناوری های حوزه خودرو و همچنین ایجاد اشتغال و رونق تولید است.
صیفی با اشاره به اینکه حوزه خودرو از حوزه‌ هایی است که اشتغال زیادی را در کشور ایجاد کرده است، یادآورشد: در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد برنامه های جانبی، نشست های تخصصی و تست درایو نیز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مساحت کل واگذار شده به شرکت های حاضر در این نمایشگاه ۲۰ هزار متر مربع است، اظهار داشت: این میزان از فضا شامل سالن های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای بازخواهد بود.
صیفی در خصوص زمان برگزاری این رویداد نیز گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۹ تا ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ در ساعت‌ های  ۱۷ تا ۲۲ پذیرای عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام/


پلاس
خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.