بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ساختمان در مشهد آغازشد

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی عصر چهارشنبه با حضور مسوولان کشوری و استانی در نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ساختمان در مشهد آغازشد

به گزارش ممتاز نیوز، سعید صیفی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات و صنایع وابسته با حضور معاونان وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن وتجارت، روسای اتاق های اصناف کشور، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی وجمعی از فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد بر پا شد.

صیفی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی جدیدترین دستاوردهای صنعت ساختمان با محوریت ساخت داخل، معرفی توانمندی های این صنعت، شناخت زمینه های بالقوه در صنعت ساختمان، فراهم کردن زمینه صادرات به دیگر کشورها و همچنین هوشمندسازی این صنعت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به شکل تخصصی در زمینه های معرفی آخرین تولیدات، آسانسور و پله برقی، کاشی و سرامیک، شیر آلات، آشپزخانه و حمام و درب و پنجره گشایش یافته است و به بازدیدکنندگان ارائه خدمات می کند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد عنوان کرد: تعداد کل مشارکت کنندگان این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت است که ۸۰ شرکت از خراسان رضوی و دیگر شرکت کنندگان از استان های تهران، گلستان، یزد، آذربایجان شرقی، اصفهان، آذربایجان غربی، البرز، سمنان، کیش، کردستان و زنجان هستند که علاوه بر آن هیاتی از کشور آلمان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

صیفی اظهار کرد: بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات در ۱۰ هزار مترمربع و سالن های فردوسی، مفاخر و عطار برپا شده است.

وی ادامه داد: بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته، از امروز تا ششم آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد، میزبان متخصصان این حوزه و عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.