برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان به مناسبت هفته کتاب

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

همزمان با برگزاری بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، یازدهمین نمایشگاه ˝یاد یار مهربان˝ با هدف تجهیز کتابخانه‌های مدارس و کتابخانه‌های عمومی شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ فراخوان ثبت‌نام ناشران برای حضور در نمایشگاه نمایشگاه یاد یار مهربان حدود یه ماه پیش اعلام و به ناشران فرصت داده شد تا روز ۲۲ آبان ماه برای حضور در این اتفاق ثبت‌نام کنند.

بنابر این گزارش، بر اساس این فراخوان کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه باید منطبق با سیاست‌های فرهنگی نظام و متناسب با نیازهای دانش‌آموزان و شهروندان باشد. همچنین نباید در شمار آثار نفیس، لوکس، حل‌المسائل، کمک درسی و کتاب‌های فردی باشد بلکه باید قابلیت استفاده در کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های آموزشگاهی را داشته باشد.

ناشران می‌توانند برای ارائه نمونه آثار خود به دبیرخانه نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع مفتح، خیابان شهیدعلی‌اکبری، روبروی کوچه صحاف‌زاده، شماره۴ مراجعه کنند.

زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه به زودی و با توافق دبیرخانه این اتفاق و ستاد برگزاری بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.

گفتنی است، بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۵ آبان تا ۲ آذرماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.