برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۲ هزار نقطه از کشورهای جهان

۰۳م آذر ،

Picture 1159.jpg

به یاد شهید شیرخوار امام حسین (ع)، حضرت علی اصغر (ع) همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای بزرگ تهران و بیش از ۲ هزار نقطه از سراسر جهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم که در مصلای بزرگ تهران برگزار شد حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی دقایقی دربارهٔ واقعه کربلا سخنرانی کرده و به ذکر مصایب امام حسین (ع) و خانواده ایشان در واقعه کربلا پرداخت و در ادامه نیز جمعی از مداحان اهل بیت (ع) به ذکر مصیبت به ویژه در عزای شهادت حضرت علی اصغر (ع) پرداختند.

بنا بر این گزارش در این مراسم متنی با عنوان «نذرنامه» قرائت شد که متن آن در ذیل می‌آید:

“یا صاحب ‌الزمان (عج)، فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم که او را برای ظهور نزدیکت برگزینی و حفظ کنی، یا مسیح حسین، یا علی اصغر،‌ ادرکنی”

به گزارش ایسنا دهمین همایش شیرخوارگان حسینی در مهدیه تهران و همچنین شهرهایی چون شیراز، قم، کرمانشاه، اصفهان، اهواز،‌ زاهدان و سمنان و طبق اعلام مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در ۲ هزار نقطه جهان برگزار شد.

حضرت علی اصغر (ع) طفل شیرخوار حضرت امام حسین (ع) است که بر اساس گفته‌های تاریخ در صحرای کربلا با لب تشنه و بر روی دستان پدر بزرگوارشان امام حسین (ع) به شهادت رسیدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.