برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خانه های رفاه منطقه ۲۱

فروردین ۱۴۰۳

مدیر مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه ۲۱ گفت :اداره خدمات اجتماعی و رفاهی همایش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در خانه های رفاه محلات ۱۷ گانه منطقه را برگزاری کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  شهرداری منطقه ۲۱ ، عبدالرضا یوسفی میانجی مدیر مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه با اعلام این خبر اعلام کرد : با عنایت به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و در معرض آسیب بودن آنان ، مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه ۲۱ اقدام به برگزاری همایش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در خانه های رفاه محلات کرد . 
وی افزود : در این همایش که با سخنرانی مشاورین مجرب و متخصصین آسیبهای اجتماعی همراه بود ، خانواده ها با انواع آسیبهای اجتماعی و نحوه پیشگیری از آنها آشنا شدند . 
 یوسفی میانجی در ادامه اظهار داشت : مشاورین جهت اخطار و اطلاع خانواده ها از رواج  انواع مواد مخدر تازه ، با نمایش عکس و فیلم و توزیع بروشور میان خانواده ها در این زمینه به افزایش آگاهی آنان کمک شایانی کردند . 
مدیر مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه ۲۱  بیان داشت : در این همایش با برگزاری برنامه پرسش و پاسخ ، به سوالات خانواده ها در زمینه علل بروز آسیبهای اجتماعی در نوجوانان و جوانان و نحوه برخورد صحیح والدین با فرزندان ،  پاسخ داده شد . 
وی در پایان اظهار داشت : بسیاری از خانواده هایی که در این همایش حضور داشتند اطلاعات بسیار کمی در زمینه بروز آسیبهای اجتماعی داشته و از نحوه برخورد مناسب با فرزندان خویش در زمینه آسیبهای اجتماعی بی اطلاع بودند به همین سبب این خانواده ها پس از پایان همایش ضمن تشکر از مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری منطقه ۲۱ ، خواستار ادامه این گونه همایش ها شدند ./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.