برگزاری یک بازی بدون تماشاگر؛ جریمه داماش به خاطر تخلفات هوادارانش در بازی با ملوان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دربارهٔ تخلفات تماشاگران منتسب به داماش گیلان در بازی مقابل ملوان انزلی اعلام شد.

به گزارش ممتاز؛ کمیته انضباطی پس از بررسی جزئیات پرونده و دعوت از طرفین حکم خود را اعلام کرد. این حکم بنا بر اعلام سایت فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:
۱- تخلفات تماشاگران تیم داماش گیلان، در دیدار مورخ ۱۵ آذر۹۲ مقابل تیم ملوان انزلی که بر اساس گزارشهای داوری و نظارت، دلالت بر فحاشی، اهانت، سر دادن شعارهای غیر اخلاقی، پرتاب اشیا در طول مسابقه توصیف و همچنین بنا به ادعای مسئولین تیم ملوان بندرانزلی، وارد کردن خسارت به اتوبوس های تیم ملوان انزلی ذکر شده است و با لحاظ اینکه تخلفات تیم داماش مسبوق به سابقه هم بوده، به استناد مقررات بندهای چهارم و پنجم ماده ۲۲ آیین نامه انضباطی، تیم داماش گیلان را به انجام یک بازی بدون تماشاگر و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده و تذکر می دهد چنانچه در دیدارهای آینده، تخلفی از تماشاگران مربوطه گزارش شود، برگزاری دیدار در خارج از استان هم در دستور کار کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت.
۲- درخصوص اظهارات آقای امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان مبنی بر بیان مطالبی از طریق برنامه نود که در سایتهای خبری هم انعکاس داشته و پرونده مفتوح و در دست رسیدگی است.
۳-تخلفات عبدالله مرغوب سرپرست تیم داماش گیلان با مقررات بند دوم ماده ۲۳ آیین نامه انضباطی تطبیق داده شده و نامبرده با توجه به مواردی که گفته، به مدت سه جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات مسلمان رسمی محروم و به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال، جریمه نقدی محکوم می شود.
۴-رسیدگی به خسارات ادعایی باشگاه ملوان انزلی منوط به طرح شکایت با رعایت مقررات مواد ۸ و ۹ آیین نامه انضباطی و ارائه مستندات مثبت ادعا بر حسی موازین جاری خواهد بود.
بند یک رای در کمیته استیناف قابلیت تجدیدنظرخواهی دارد ولی بند سه قطعی و لازم و الاجرا است.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.