برگزیدگان کارگاه نقاشی خرمشهر معرفی شدند

۰۵خردادماه،

   به گزارش سینما پرس، به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، در پایان ششمین کارگاه نقاشی ششمین کارگاه نقاشی  سالروز آزادسازی خرمشهر برگزیدگان از میان ۵۵هنرمند شرکت کننده معرفی شدند و با حضور اصغر امیرنیا؛ مدیر کل هنرهای تجسمی و داوران کارگاه جوایز برگزیدگان اهدا شد.

در این کارگاه پروانه کارخانه، عبدالمجید فراهانی، رسول نجاری، رضا منجزی و محمد مهدی انصاری برگزیده شدند و جوایز آنان توسط اصغر امیرنیا؛ مدیر کل هنرهای تجسمی، احمد خلیلی فرد؛ دبیر کارگاه، اصغر کفشچیان مقدم، عبدالمجید حسینی راد و غلامرضا قلی پور داوران کارگاه اهدا شد.

اصغر امیرنیا؛ مدیر کل هنرهای تجسمی در مراسم پایانی این کارگاه گفت: حماسه خرمشهر یک حماسه تاریخی است و هنرمندان با تولید اثر دربارهٔ مقاومت و ایستادگی خرمشهر این حماسه را ماندگار می کنند و یاد حماسه دفاع مقدس را زنده نگه می دارند.

حمید شاه آبادی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از این کارگاه گفت: این کارگاه نشان می دهد که موضوع فتح خرمشهر همچنان برای جامعه هنری ما موضوعی جدی است. فتح خرمشهر یک موضوع زمینی نیست بلکه امری اعتقادی است که امروز توسط این هنرمندان جوان و فرزندان شهدا به تصویر کشیده می شود.

ششمین کارگاه نقاشی سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور ۵۵ هنرمند جوان با همکاری مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شد.

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.