بساط “هایپراستار” باید از ایران برچیده شود

۲۰فروردین۱۳،

تکرار//دبیر کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیر کمیسیون امنیت ملی با اشاره به ماهیت صهیونیستی فروشگاه “هایپر استار” گفت: این مرکز خرید می‌تواند از لحاظ امنیتی خطرساز باشد و باید در اسرع وقت تعطیل شود.

سید باقر حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به ماهیت صهیونیستی و وابستگی فروشگاه “هایپر استار” گفت: هرگونه فعالیتی که منافع آن به رژیم نامشروع صهیونیستی تعلق داشته باشد خدمت به آنان است و دلایل و چگونگی وجود چنین مرکز خریدی در جمهوری اسلامی باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه نباید اجازه فعالیت به هایپر استار در کشورهای مسلمان داده شود، افزود: این مرکز خرید می‌تواند از لحاظ امنیتی خطرساز است و باید در اسرع وقت تعطیل شده و بساط آن از جمهوری اسلامی برچیده شود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: بررسی دلایل وجود مرکز خرید هایپر استار در جمهوری اسلامی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی قرار دارد چرا که این محل می‌تواند در آستانه انتخابات به عنوان پایگاه دشمن فعال شود.
 
گفتنی است؛ هایپراستار تهران (نخستین فروشگاه زنجیره‌ای خارجی) در مهر ماه سال ۱۳۸۸ با حضور “بهروز علیشیری” رئیس سازمان سرمایه‌گذاری‌های خارجی افتتاح شد و در حال حاضر “مارک کوربیون” فرانسوی، مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار ایران است.
 
با اینکه ایده ساخت این فروشگاه متعلق به “کارفور” بود اما با برند ماف (هایپر استار) در ایران کار شد و این حرکت بسیار هوشمندانه بود چرا که فروشگاه زنجیره‌ای “کارفور” یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان کالاهای اسرائیلی در جهان است و به همین خاطر، شعب اصلی آن در فرانسه، بارها با مخالفت‌های شدید از سوی مسلمانان همراه شد. در زمان جنگ غزه بارها مسلمانان و همچنین مسیحیان مخالف دولت نامشروع اسرائیل، شعب این فروشگاه را در فرانسه اشغال کرده و شعارهایی در این زمینه دادند که در نتیجه کارفور به سبب بایکوت از سوی مردم، با ضرر بی‌سابقه‌ای مواجه شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.