بشار اسد راه حل سیاسی بحران سوریه را تشریح کرد

بشار اسد رئیس جمهور سوریه تصریح کرد هرگونه تلاش و یا راه حل سیاسی برای برون رفت از بحران در کشورش براساس توقف علمیات تروریستی قابل اجراست.
به گزارش واحد مرکز خبر از دمشق ، دفتر مطبوعاتی نهاد ریاست جمهوری سوریه در بیانیه ای اعلام کرد بشار اسد در دیدار اخضر ابراهیمی فرستاده بین المللی گفت : جلوگیری از ادامه عملیات مسلحانه تروریستی در سوریه ، نیازمند پایبندی و تعهد کشورهایی است که با اسلحه و پول از تروریستها حمایت می کنند ، تا از ادامه این روند دست بردارند.
وی افزود : سوریه از تلاشهای فرستاده بین المللی حمایت می کند و در قبال تلاشهای مخلصانه برای دستیابی به راه حل سیاسی برای بحران سوریه مبنی بر احترام حق حاکمیتی کشور و مخالفت با مداخله خارجی انعطاف پذیر خواهد بود.
این دومین سفر اخضر ابراهیمی به عنوان فرستاده مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در کمتر از دو ماه به سوریه است ، تا شاید راه حل سیاسی برای پشت سرگذاشتن بحران در این کشور بیابد.
اخضر ابراهیمی گفت: چنانچه آرامش در تعطیلات عید برقرار شود زمینه برای دستیابی به آتش بس درازمدت فراهم خواهد بود اما اگر چنین آرامشی حاصل نشد،تلاش خواهیم کرد به این هدف برسیم.
۴۹۴۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.